wtorek, 3 grudnia 2013

Kinkiet, listwy, lampy tradycyjne – co wybrać?

Wybór lamp do łazienki jest nie lada wyzwaniem - listwy oświetleniowe, kinkiety, lampy sufitowe….No i co tu wybrać? Zakup lampy zależy w dużej mierze od aranżacji, na jaką się zdecydowaliśmy – oświetleniowe listwy zrobione w głównej mierze ze stali, bardzo często w surowych, geometrycznych formach to idealny wybór do nowoczesnej, minimalistycznej łazienki. Sufitowe lampy to zupełnie inna sprawa – potrafią nadać wnętrzu cieplejszy i przytulniejszy charakter, a z powodu wielkości, lampy mogą zostać interesującą aranżacyjną dominantą naszej łazienki. Dla chcących poszerzyć swą wiedzę wartościowa będzie strona: Lampy Elektra

4 komentarze:

  1. Ta ostatnia lampa bardzo mi się podoba :) Po oświetlenie ledowe zapraszam na https://strefaledowa.pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie czasami sam wybór dobrego oświetlenia potrafi dla nas być problematyczny. Ja mam u siebie całkiem sporo taśm LED i właśnie z nich najczęściej korzystam. Podoba mi się to co napisano w https://sklep.neonica.pl/dlaczego-tasma-led-slabo-swieci gdyż również mogą momentami się pojawić różne problemy z naszą taśmą.

    OdpowiedzUsuń